Tisztelt Ügyfelünk!

Köszöntjük Önt a szervízbejelentő oldalon, köszönjük, hogy társaságunk szolgáltatását igénybe kívánja venni!
A koronavírus miatt kialakult helyzet miatt, különös figyelmet fordítva az Önök és kollégáink egészségére fontos intézkedéseket tettünk:
- a robotokat javításra személyesen nem, csak futárral tudjuk fogadni.
- amikor a robot megérkezik a szervízbe, azt fertőtlenítővel tisztítjuk
- mielőtt visszaküldjük a feladónak, a fertőtlenítést újra elvégezzük.

Felhívjuk figyelmét, hogy ezen az oldalon elsősorban az ILIFEROBOT.HU honlapon vásárolt gépek garanciális és egyéb javítását lehet bejelenteni.

Természetesen, igyekszünk a javítást elvégezni akkor is, ha készülékét más webshopban vagy áruházban vásárolta. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a 06 1 445 1738-as telefonon munkanapokon 9:00 - 17:00 között, vagy a email-en, hogy a tapasztalt hibákat és a javítási lehetőségeket megbeszélhessük.

Mielőtt elküldené hozzánk a robotporszívót javításra, javasoljuk, hogy nézze meg útmutatónkat itt https://iliferobot.hu/faq/, illetve
- a szenzorokat tisztítsa meg,
- vegye ki az első kereket, és az ott felgyülemlett szennyeződést távolítsa el,
- alaposan porszívózza ki a készüléket,
- törölje le száraz ruhával a szenzorokat!

Amennyiben a tisztítást követően is fennáll a hiba, úgy kérjük, az alábbiak szerint járjon el:
1) kattintson a "Szerviz megrendelés" gombra
2) töltse ki a bejelentő adatlapot (minden adat fontos!!)
3) fogadja el üzleti feltételeinket, és küldje el a megrendelést
4) csomagolja be a robotot alaposan, hogy ne sérüljön a szállítás során
5) ne tegyen a dobozba mást, csak a robotot, vagy a hibásnak vélt alkatrészt
2) és juttassa el a robotot szervizünkbe a kiválasztott szállítási módon

Amint a részünkre megküldött robotporszívót megkaptuk, egy visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, és megkezdjük az átvizsgálást.
Az átvizsgálás, tisztítás és tesztelés várhatóan 3-4 munkanapot napot vesz igénybe.

Társaságunk minden esetben egy egyszeri díjat számít fel az átvizsgálás, tisztítás, bevizsgálás és a visszaküldés költségeinek fedezésére, (jelenleg bruttó 6.000 Ft), mely a javítás és visszaküldés után fizetendő. A fenti összeg tartalmazza a címzettnek történő visszaszállítás díját is (FoxPost vagy GLS futárszolgálattal).

Az átvizsgálást követően részletes véleményt adunk Önnek az esetleges további javítási igényekről, és ajánlatot küldünk a várható költségekre vonatkozóan. Ezek után, amennyiben Ön a javítási ajánlatunkat elfogadja, kezdjük meg a további munkákat.

Felhívjuk figyelmét, hogy társaságunk nem rendelkezik üzlethelyiséggel, ezért javasoljuk a gördülékeny ügyintézés érdekében FoxPost vagy GLS (vagy bármely más) futárral a következő címre küldje a robotporszívót:

FoxPost automatába:
BSFP Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
FoxPost Corvin Plaza-ban található csomagautomata
https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/ Cím: Budapest, 1083 Budapest Futó utca 37 földszint
Mobiltelefon: +36307811223

vagy bármilyen futárral címünkre:
BSFP Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
1094 Budapest, Balázs Béla u 15-21 A lph
Mobiltelefon: +36307811223

Hozom-viszem szolgáltatás
Lehetőség van arra, hogy a "Hozom-viszem" szolgáltatásunkat igénybe véve, amennyiben Ön kéri, a társaságunk megrendeli a GLS futárt és az a következő munkanapon a robotot felveszi az Ön otthonában. A "Hozom-viszem" szolgáltatás egyszeri költsége 990,- Ft.

Kérjük, töltse ki szervizbejelentő adatlapunkat:

Kérjük, adja meg pontos címét.
Kérjük, adja meg, mikor vásárolta a készüléket. Ha nem tudja, hagyja üresen.
Az ÁSZF itt megtekinthető: https://iliferobot.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
Az Adatvédelmi irányelvek itt megtekinthetők: https://iliferobot.hu/adatvedelmi-iranyelvek/