TERMÉKEINKET FUTÁRRAL SZÁLLÍTJUK

Ha szeretné kényelmesen az Ön otthonában átvenni az iliferobot.hu honlapján megrendelt termékeket, kérheti a házhozszállítási szolgáltatásunkat vagy csomagautomatába továbbítjuk azt.

Készleten lévő termékeinket a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül tudja partnerünk kiszállítani.

Minden bruttó 100.000 Ft feletti megrendelést ingyenesen szállítunk házhoz Magyarország területén szerződött futárszolgálatunk, a GLS Hungary vagy Foxpost Zrt. segítségével

A bruttó 100.000 Ft alatti rendelések kiszállításának díjai a következők:

GLS Hungary – magyarországi címre történő kézbesítés esetén
csomagonként                5 kg súlyhatárig 1.300 Ft + ÁFA
csomagonként                5-10 kg súlyig 1.450 + ÁFA
csomagonként                10-15 kg súlyhatárig 1.600 + ÁFA

15 kg súlyhatár felett kérjen tőlünk egyedi szállítási ajánlatot

Foxpost Zrt. csomagautomatába történő kézbesítés esetén
csomagonként               5 kg súlyhatárig 622 Ft + ÁFA
csomagonként               5-10 kg súlyig 1.244 + ÁFA
csomagonként               10-15 kg súlyhatárig 1.866 + ÁFA
15 kg súlyhatár felett kérjen tőlünk egyedi szállítási ajánlatot

Foxpost Zrt. – magyarországi címre történő kézbesítés esetén
csomagonként              5 kg súlyhatárig 825 Ft + ÁFA
csomagonként              5-10 kg súlyig 1.650 + ÁFA
csomagonként              10-15 kg súlyhatárig 2.475 + ÁFA
15 kg súlyhatár felett kérjen tőlünk egyedi szállítási ajánlatot

Utánvételes megrendelés esetén az utánvételi díj egységesen bruttó 490 Ft, mely a vásárolt áruk árához és a szállítási költséghez hozzáadódik.
A szállítás díját a megrendeléshez tartozó számlán külön tételként rögzítjük.

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

Csomagot összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről Önnek e-mailben küldünk értesítést.

Készleten lévő termékeinket a megrendeléstől számított 3-5 munkanapon belül tudja partnerünk kiszállítani.

Az e-mail tartalmazza a fuvarlevél számot, de azt bármikor megtekintheti a „Saját Fiók / Rendeléseim” menüpontban is , mellyel nyomon követheti a rendelése útját partnerünknél.
Az futárszolgálat SMS-ben tájékoztathatja a címzettet az előre megadott mobiltelefonszámon a csomag feladásakor arról, hogy a következő munkanapon a csomag kiszállításra kerül. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a Ön felteheti kérdéseit a kiszállítással kapcsolatban.

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a GLS Hungary vagy Foxpost futárszolgálat futárai kézbesítik.

GLS Hungary – Szállítási szabályzat itt elérhető:        https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/szallitasi-informaciok
Foxpost futárszolgálat – ÁSZF elérhető itt:               http://www.foxpost.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

A csomagok kézbesítése mindkét futárszolgálat esetén munkanapokon történik 8:00 – 17:00 óra között.
Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a rendeléskor megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket utánvéttel, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak.

Ideális esetben a csomagot személyesen Önnek kézbesíti partnerünk.
Ön a fuvarlevél egy példányán aláírásával igazolja a csomag átvételét és megkapja a csomagot, vagy az Ön nevében az egyik családtagja veszi át a küldeményt.

NEM TALÁLJA ÖNT OTTHON A KÉZBESÍTŐ?

A futárszolgálat megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e Önnek a csomagot. Ha nincs olyan szomszéd, aki átvenné, a futárszolgálat visszaviszi a csomagot a depóba (vagy a központba) és a következő munkanapon megkísérli másodszorra is kézbesíteni.
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZZE LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag hiányára vagy sérüléseire vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAP ÖN, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZT?

Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják számodra:

  • Csomagkézbesítés az Ön otthonáig (pl. lépcsőház, normál méretű termékek esetén)
  • SMS értesítés a feladás napján
  • Utánvét lehetősége
  • Külsérelmi nyom esetén kérheti annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését.
  • A nyújtott szolgáltatások részét nem képezi a termékek beüzemelése.

KÉZBESÍTÉS CSOMAGAUTOMATÁBA (Foxpost csomagterminál)

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00 – 17:00 óra között.
Célszerű olyan csomagautomatát választani kézbesítési címként, melyet a következő néhány napban át tud venni. A feladott küldemények esetén a Foxpost a küldemények kézbesítési csomagterminálba történő elhelyezését legkésőbb a felvételt követő 2 – 5 munkanapon belül biztosítja

A Címzett a küldeményt a Csomagterminálból minden nap a Csomagterminálnak helyet biztosító bevásárlóközpont nyitva tartási idejében veheti át. Ezen időpontok Szolgáltató honlapján megtekinthetők. http://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/
A küldemény megérkezéséről és az átvétel lehetőségéről a Címzett vagy vevő automatikus rendszerüzenet kap mobiltelefonszámra történő sms küldése útján, amely értesítésben megkapja a rekesz kinyitásához szükséges kódot is.

A csomag átvételére az értesítést követő 3 napban van lehetőség, ezt követően a csomag a Foxpost csomagközpontjába kerül visszaszállításra.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a jelzett időpontban illetve az értesítést követő 3 napon belül a csomagot át tudja venni, és ki tudja fizetni annak díját a csomagterminálnál.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. újrakezdését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

SZERZŐDOTT FUTÁRSZOLGÁLATI PARTNEREINK:

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
Cégjegyzékszám: 13-09-111755
Adószám: 12369410-2-44
Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 – 20.00 érhető el
Telefon: +36 1 802 0265
Mobil: +36 20 890-0660
E-mail info@gls-hungary.com
honlap: https://gls-group.eu/HU/hu/home

FOXPOST Zrt.
FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság
3200 Gyöngyös
Batsányi János utca 9.
Adószám: 25034644210
Cégjegyzékszám: 10 10 020309
Ügyfélszolgálat:
1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „A” épület
E-mail: info@foxpost.hu
honlap: foxpost.hu

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Köszönjük, és jó vásárlást kívánunk!